BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 3, 2009

Ada Apa Dengan ILP~!

Ermmm....asal dok saje,mesti teringat kat member2 satu kos time dekat ILP....Suasana yang ceria,hilai tawa member2 ku yang memecah dinding bilik ku....haha....*tawa nakal*....Dowanx ni hepy je memanjang....Banyak yang aku belajar bila tinggal berjauhan dari keluarga....Dapat jumpa member2 yang satu kepala dengan aku...Beshhh sangat....Love u 4 ever my friends....Disamping itu,dapat kenal hati budi dowanx semua macam mana....Yallah wendunyerw....Mushi...Mushi...Tapi bila tiba hujung minggu jer aku la orang first akan balek rumah....





Ha....ni la "roomate" aku...Nama dia yana...Besh tinggal satu bilik dengan dia...Tapi hobi dia time bowink asyik makan jerw...haha...tengok la gambar ni sebagai bukti....huhu....



Hermmm....aku wendu kat korang semua....Bila ex leh jumpa lagi....Cedey la macam ni....Semua dah bawa haluan masing-masing....



No comments:

Post a Comment