BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 9, 2009

Terkesima!

Sedih,itu aje yang boleh saye katakan. Akhirnye hubungan yang terjalin hampir setahun terlerai jua. Just disebabkan kesalahan kecil. Tatkala si dia merungkaikan kata putus,hati nie bak terkena kejutan. Sedih bukan. Yela,orang yang kite sayang akhirnye tiada depan mata. Pergi entah ke mana. Sabar je hati nie menghadapi dugaan. "Yaallah tabahkan lah hati hambamu ini"

Sayu je rasa hati bila saye memikirkan episod2 cinta yang mula berputik. Tarikh 28/10/2008 menjadi saksi. Aleh2 ape yang saye impikan terlerai. Yaallah. Sambil tu sempat juga melayan lagu sedih. AXL-Akulah kekasihmu & Andai dapat ku undurkan waktu. Betul ke tak tajuk lagu tu entah la. Fikiran dah blur. Aduhai.

Bukan senang untuk melupakan cinta yang pernah berputik. Apakah orang lain yang lihat muke saye akan mengetahui? Saye terpaksa pergi kerana menyedari keadaanya. Hati ini cuba untuk pulih.

Kasih tuhan tidak pernah putus dalam menghibur dan mengubati hati umatnya yang terluka,dan tuhan tidak pernah meninggalkan umatnya berkubang dalam kesusahan seorang diri.

Setelah sekian lama saye mengalami kesedihan,akhirnya saye akur. Jodoh pertemuan tu semuanya kehendak yang maha esa. Walaupun hati ini masih menyanyangi si dia. Perginya si dia,meninggalkan luka yang sangat dalam. Keluh kesah hati saye di buatnya.

Maafkan segala kesalahan saye pada awak. Halalkan semua. Anggaplah sebelum ini kite tak pernah kenal.

Ok la semua,saye nak relex2 jap. Fikiran pun dah serabut. Nytez semua. :-(




2 comments: